Tuesday 10 April 2018

Manfaat CoQ10 Kepada Kulit Untuk Mendapatkan Kulit Sihat Dan Gebu

Manfaat CoQ10 Kepada Kulit Untuk Mendapatkan Kulit Sihat Dan Gebu| Memiliki kulit yang sihat dan gebu adalah IMPIAN. Masa kini bukan hanya wanita yang mementingkan penampilan dan kesihatan kulit, tetapi kaum lelaki juga kini menitikberatkan tentang penampilan diri. Jadi tidak hairanlah masa kini kaum lelaki juga tidak asing dalam mencari produk penjagaan muka yang terbaik untuk diri mereka.


Apa itu CoQ10? Pernah dengar? CoQ10 adalah singkatan kepada Coenzyme Q10. Dalam sel kita ada mitokondria dan DNA. Asas kepada badan kita adalah sel dan sel menghasilkan tisu. Kemudian tisu menghasilkan organ dan organ membentuk sistem dalam badan. CoQ10 penting untuk sistem badan kerana ia merupakan nutrien penting yang berfungsi seperti anti oksidan dalam badan.

CoQ10 bukan sahaja untuk tenaga yang berpanjangan, tetapi ia juga meningkatkan kekuatan otot dam mempercepatkan proses penyembuhan luka. Ia juga membantu melancarkan peredaran darah kerana jumlah CoQ10 adalah sangat tinggi di jantung kita.

Oleh itu CoQ10 amat penting kerana membantu dalam sistem badan kita. 

Bagaimana CoQ10 berfungsi untuk kecantikan kulit?

Ia bertindak sebagai pelindung UV dan memberi tenaga kepada sel kulit untuk membaiki sel kulit dan menghasilkan sel kulit baru yang lebih sihat dan cantik.

Manfaat CoQ10 kepada Kulit

🌹 Memberi perlindungan secara optimum untuk kulit berseri.
➡ Pendedahan kepada sinaran matahari yang berlebihan akan menyebabkan kulit mengalami penuaan pramatang. CoQ10 merupakan antioksida yang kuat, jadi ia bertindak melindungi kulit daripada mengalami penuaan pramatang yang berpunca daripada pelbagai faktor termasuklah bahan pencemar dan radikal bebas. 

🌹 Menjadikan kulit kelihatan lebih muda.
➡ Kolagen dan elastin penting dalam mengurangkan kedutan dan menjadikan kulit lebih tegang. Berlakunya penguraian kolagen dalam kulit akan menyebabkan kulit berkedut dan kendur. Jadi CoQ10 diperlukan untuk membantu mengurangkan penguraian kolagen dalam kulit. Pengamalan CoQ10 akan mengurangkan timbul garis halus dan kedutan pada muka sekaligus menjadikan kukit licin dan anjal.

🌹 Meremajakan dan meningkatkan tenaga
➡ Peningkatam CoQ10 dalam tubuh membantu meremajakan kulit yang mengalami penuaan. 

☡ Dan antara manfaat lain bagi CoQ10 untuk kulit adalah : 

🛇 Memelihara kulit dengan menggalakkan pembaikpulihan sel.

🛇 Meningkatkan pengeluaran sel yang sihat.

🛇 Menghidupkan semula sel-sel baru dengan lebih berkesan.

Bila sel-sel kulit baru banyak dihasilkan, tentu sekali kulit akan menjadi makin sihat, gebu, lembut dan awet muda!

Berita baik untuk semua, shaklee kini melancarkan produk kesihatan baru yang mengandungi Coenzyme 10 dan difomulasikan dengan lebih baik bersama Resveratrol dan Tokoferol. 


Dan tahukah anda, CoQ10 yang diperlukan dalam badan adalah 100mg iaitu bersamaan dengan :

🛇 3kg daging merah
🛇 3.3kg mentega kacang
🛇 100 sudu besar Conala
🛇 100 cawan brokoli rebus

100mg CoQ10 setiap hari. Mampukah anda nak mendapatkan semua ramuan di atas untuk mencukupkan keperluam CoQ10 setiap hari? Atau langkah bijak, mulakan hari dengan CoQTrol Plus Shakle3 1biji sehari. 

Mari dapatkan CoQTrol Plus anda sekarang untuk kesihatan anda !

Testimoni



Dapatkan segera!
0146828274

0 comments:

Post a Comment