Wednesday 27 December 2017

CARA MENGATASI MIGRAIN SECARA SEMULAJADI TANPA UBAT DARI HOSPITAL

CARA MENGATASI MIGRAIN SECARA SEMULAJADI TANPA UBAT DARI HOSPITAL | 27% daripada semua pengidap strok yang dialami oleh individu yang berumur di bawah 45 tahun disebabkan oleh migrain. Strok adalah antara penyebab utama kematian yang ketiga di negera ini. Selain itu, 25% daripada semua kejadian dikaitkan dengan migrain, menurut klinik Mayo.

 Migrain adalah masalah utama sakit kepala yang dicirikan dengan sakit kepala berulang yang sederhana dan teruk. Kebiasaanya, sakit kepala ini memberi kesan separuh kepala, bersifat berdenyut, dan berlansung selama 2 hingga 72 jam. Gejala yang berkaitan mungkin akan mendatangkan rasa loya, muntah-muntah dan kepekaan kepada cahaya, bunyi dan bau. 



Sesetengah individu yang menderita migrain dapat mengenalpasti pencetus atau faktor penyebab sakit kepala, seperti alahan, cahaya dan tekanan.Individu ini akan mendapat simptom amaran sebelum bermulanya sakit kepala migrain.

Sakit kepala berlaku, dan yang pastinya, setiap yang sakit pasti ada ubatnya. Ada beberapa perkara mudah yang boleh anda lakukan bagi mengurangkan rasa kesakitan tanpa perlu berjumpa doktor atau ubat-ubatan dari hospital. 

Mari kenali supplement shaklee yang amat membantu dalam mengurangkan kesakitan migrain.
  B-complex


 B-Complex shaklee mengandungi kesemua vitamin B. Vitamin B2 (riboflavin) dan Vitamin B6 terbukti boleh membantu dalam mengurangkan kesakitan migrain. Vitamin B lengkap dalam B-Complex shaklee bukan sahaja membantu mengurangkan kesakitan migrain, tapi turut membantu anda mengelak dari risiko penyakit lain seperti depresi, strok dan sebagainya.

Ostematrix



 Ostematrix mengandungi magnesium yang penting bagi mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang. Kekejangan pembuluh darah salah satu punca kepada migrain. 


Vivix




Vivix bertindak dalam 4 cara iaitu, mempertahankan sel, memberi tenaga kepada sel, memperbaiki sel dan meningkatkan prestasi sel. 

terdapat pelbagai testimoni berjaya melalui pengambilan supplemet shaklee ini.


testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3


testimoni 4


testimoni 5

mengalami masalah yang sama? dah telan pelbagai ubat tapi tidak dapat menyembuhkan? Mari Ikhtiar dengan supplement dari Shaklee yang diyakini 100% selamat untuk digunakan.
sebarang pertanyaan dan pembelian boleh berurusan dengan Nisa melalui wasap atau email.
atau


"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya mendaftar menjadi ahli SHAKLEE? Hubungi saya juga. Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan. Anda akan dijemput ke KUMPULAN EKSLUSIF kami di Facebook"

0 comments:

Post a Comment