Friday 29 December 2017

CARA MENGATASI HIPERTIROID SECARA CEPAT DAN SEMULAJADI

CARA MENGATASI HIPERTIROID SECARA CEPAT DAN SEMULAJADI | HYPERTHYROIDISM atau hipertiroid adalah keadaan di mana kelenjar tiroid menghasilkan terlalu banyak hormon tiroksin. Tiroid adalah kelenjar di hadapan leher anda. Tanpa rawatan, hipertiroid boleh menyebabkan masalah jantung yang serius, masalah tulang dan keadaan yang berbahaya yang disebut ribut tiroid. Hyperthyroidism ini dapat mempercepatkan metabolisme tubuh dengan ketara sehingga menyebabkan penurunan berat badan secara tiba-tiba, degupan jantung yang cepat dan tidak teratur, berpeluh, dan ketakutan atau mudah marah.


Ribut tiroid adalah komplikasi yang jarang berlaku dan berpotensi maut adalah hyperthyroidism. Ia biasanya berlaku kepada pesakit yang tidak dirawat. Ubat yang dipanggil "thionamides" adalah rawatan biasa untuk tirod yang terlalu aktif. Ia menghentikan tirod anda menghasilkan hormon tiroksin yang berlebihan. Jenis utama Jenis utama yang digunakan adalah karbimazole dan propylthiouracil. Kebiasaannya anda perlu mengambil ubat ini selama sebulan atau dua bulan dan lebih sebelum anda merasai sebarang perubahan yang membaik.

Namun hipertiroid juga dapat diatasi dengan pengambilan supplement shaklee. Sudah ramai yang berjaya bebas dari permasalahan ini.









Ramai antara mereka ikhtiar dengan supplement shaklee untuk kembalikan kesihatan mereka. Antara pilihan supplement shaklee terbaik ialah Vivix. Vivix mengandungi antioksidan yang tinggi. Antioksidan tinggi adalah terbaik untuk penyakit kronik.
Dengan pengambilan Vivix, ia membantu dalam memulihkan sel yang rosak, sekaligus melindungi sel dan mempebaiki DNA.

Lebih banyak kelebihan Vivix, boleh klik link https://ibucantek93.blogspot.my/2017/10/kelebihan-dan-keistimewaan-vivix-shaklee.html  untuk mengetahui lebih lanjut kelebihan vivix shaklee ini.

sebarang pertanyaan dan pembelian boleh berurusan dengan Nisa melalui wasap atau email.
atau


"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya mendaftar menjadi ahli SHAKLEE? Hubungi saya juga. Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan. Anda akan dijemput ke KUMPULAN EKSLUSIF kami di Facebook"

2 comments: