Monday 8 January 2018

Pengedar Shaklee Miri, Batu Niah dan Bintulu Terbesar (0146828274)


Hai,. Assalammualaikum semua. Saya Noor Anissah Binti Rahamad, berumur 25 Tahun. Boleh panggil saya Nisa @ Amoy. Saya adalah pengedar sah shaklee area Batu Niah. Boleh membuat penghantaran ke Miri mahupun ke Bintulu. Luar Kawasan Bintulu - Miri, saya boleh membuat pengeposan melalui Poslaju, Gdex, kiriman melalui Bas atau mana-mana cara yang bersesuaian dengan kehendak pelanggan.

Berakhir bulan Januari 2018 ini maka genap la 4 bulan saya berkecimpung dalam bisnes shaklee ini. U can trust me. Segala permasalahan anda boleh berkongsi dengan saya, In Sha Allah saya akan suggestkan produk shaklee yang terbaik untuk masalah anda.

TAK KENAL MAKA TAK CINTA
DARI MATA TURUN KE HATI

demikan la pepatah yang sesuai dengan Shaklee ni.Selagi diri sendiri tidak cuba, tidak kan tahu kehebatan shaklee.Nisa sendiri cuba dengan set kecantikan shaklee dan hingga sekarang masih mengamalnya. Ikhtiar pengambilan set kecantikan shaklee ini sebab mengalami kerosakan kulit yang teruk akibat salah produk. Muka ditumbuhi jerawat seperti cendawan tumbuh selepas hujan mendorong Nisa untuk mencuba set shaklee ni.

Alhamdulillah berkat sabar dan konsisten, kulit makin membaik dan pulih. Walaupun belum peloless, atleast mak bapak jerawat jarang naik seperti sebelum ini.






Bukan hanya Nisa yang pernah merasai kehebatan shaklee ini, ramai lagi. Bah kan berjuta-juta testimoni berjaya bersama shaklee.




















Sekarang Nisa bukan hanya pengamal tetapi sudah berdaftar untuk menjadi pengedar sah shaklee. Dari bonus hanya 2 angka, kini mengecapi bonus 3 angka. Dan mungkin seterusnya 4 - 5, 6 angka. Siapa tahu kan rezeki Allah nak bagi.

APA KELEBIHAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE?

  • Tentu sekali mendapat diskaun 15-20% untuk setiap satu produk.
  • Terdapat sistem tersendiri di www.shaklee2u.com.my
  • Berpeluang mendapat bonus bulanan.
  • Free trip dalam dan di luar negara.
  • Dapat Bonus Car Achiever. 
Tunggu apa lagi? Peluang di depan mata untuk membantu menaik tarafkan kehidupan masing-masing.

contact Nisa untuk information lebih lanjut.





2 comments: