Tuesday 30 January 2018

Cara Kurus Dengan ESP Shaklee Dan Testimoni

Cara Kurus Dengan ESP Shaklee Dan Testimoni | Assalammualaikum dan selamat pagi semua. Ada breakfast tak pagi ni? Jangan skip breakfast ya. Pastinya ramai yang sudah mengetahui Kelebihan dan Keistimewaan ESP. ESP ternyata bukan hanya untuk kecantikan kulit semata-mata. Tetapi amat membantu dalam mengembalikan bentuk badan yang ideal.






Bagaimana Kurus Dengan ESP Shaklee?

Pengambilan supplement hendaklah bersama ilmu, barulah nampak hasilnya. 

1) MINUM ESP SHAKLEE 3KALI SEHARI
Nak kembalikan bentuk badan atau kurus mahupun kurangkan berat badan, disarankan pengambilan ESP Shaklee sebanyak 3 kali sehari. Dos nya? Ini tentu sekali ekslusif untuk customer kami. Beli dari kami, kami akan guide sampai dapat.

2) KENAL PASTI WAKTU PENGAMBILAN ESP PALING EFFECTIVE UNTUK KURUS
Bagaimana nak kenal pasti? Baiklah. Sekiranya anda makan 3 kali sehari dengan heavy meal. Maka makan ESP sebelum heavy meal. Ini membantu mengawal nafsu makan dan mencepatkan lagi rasa kenyang. Dengan itu, pengambilan heavy meal terkawal dan tidak berlebihan.

3) PENGAMBILAN AIR KOSONG YANG MENCUKUPI
Nak kurus, pengambilan air kosong yang banyak adalah penting. Namun setiap individu mempunyai definisi yang berbeza "pengambilan air kosong yang banyak" ini. Bagaimana nak mengetahui bilangan air yang perlu untuk badan kita? 25 kilogram bersamaan 1liter air.

4) JANGAN BANCUH ESP SHAKLEE DENGAN AIR PANAS
Setiap yang membeli esp dengan SID seluruh Malaysia pasti maklum bahawa ESP tidak boleh dibancuh dengan air panas. Kena ingat, jangan bancuh ESP dengan air panas. ESP adalah protien, bancuh dengan air panas hanya akan menghapuskan kandungan protien di dalam ESP. Maka sia-sia minum ESP.

5) ESP SUDAH CUKUP MENGENYANGKAN
ESP cukup mengenyangkan tetapi untuk menghapuskan lemak-lemak degil dan lemak yang dah berkurun lama, haruslah digabungkan dengan pengambilan Set Kurus Shaklee yang lain. Jadi nak kekal cantik dan slim, kena bijak dalam pemilihan supplement. Dan yang paling penting kenalah yang selamat dan semulajadi!

SET KURUS SHAKLEE



Ambil full set kurus shaklee untuk dapatkan hasil yang lebih meletop.

Bagaimana cara pengambilannya? Bagaimana nak dapat hasil yang cepat? Tentu sahaja ekslusif untuk customer kami. Beli dengan kami. Kami akan guide sampai jadi.

Testimoni






Sebarang pertanyaan atau pembelian boleh terus hubungi saya di 0146828274 atau terus wasap ye.

0 comments:

Post a Comment