Monday 11 December 2017

CARA MENGUBATI GOUT SECARA SEMULAJADI TANPA UBAT DOKTOR




Gout adalah keradangan sendi yang berlaku disebabkan pengumpulan  asid urik yang berlebihan pada sendi-sendi. Ia merupakan penyakit sendi yang amat sakit disertai dengan bengkak, merah dan terasa panas pada bahagian sendi terlibat.


Kebanyakan pengidap menderita seumur hidup. 90% pengidap adalah lelaki. Ia kerap berlaku dikalangan umur 30-50tahun. Namun, tidak terkecuali bagi wanita yang mana risiko meningkat selepas monopos. Kajian terbaru yang dijalankan oleh sekumpulan penyelidik daripada Fakulti Perubatan Universiti Limerick, Ireland mendapati bahawa individu yang mempunyai masalah gout dan kandungan asid urik yang tinggi boleh menyebabkan kematian. Individu dengan gout mempunyai risiko sebanyak 42% lebih tinggi daripada punca kematian lain. Paras asid urik yang tinggi dalam darah juga turut meningkatkan risiko batu karang di dalam buah pinggang. Hal demikian berlaku kerana, apabila buah pinggang bertanggungjawab dalam mengkumuhkan asid urik melalui air kencing.

VITAMIN YANG DICADANGKAN UNTUK MENGUBATI GOUT


VIVIX

HIGH RECOMMENDED! Kajian di Harvard Universiti mendapai kandungan Resveratrol yang dijumpai dalam grapes dan Japanese Knotweed(polygnum Cuspidatum) sebagai antioksidan yang terbaik untuk merendahkan kandungan paras asid urik dalam badan. Kedua-dua bahan ini adalan kandungan bahan utama Vivix.



ALFALFA

Alfalfa bersifat alkali. Ia bertindak untuk mengalkalikan tubuh badan dan bantu mengurangkan asid dalam badan. Alfalfa membantu dalam proses perkumuhan dan penyingkiran toksik dalam badan. Jadi kandungan asid urik dalam badan akan berkurangan.

OMEGA GUARD

Omega guard bersifat anti imflamation, mengurangkan keradangan dan bengkak. Ia memelihara fungsi-fingsi sendi dengan mencegah berlakunya kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.

PERFORMANCE DRINK

Performance drink bertindak bagi mengelak dehidrasi. Kekurangan air dalam badan boleh menyebabkan gout menyerang. Oleh sebab itu, pesakit gout digalakkan ambil air 13 - 16 gelas sehari lebih banyak dari orang biasa.

Ingin dapatkan bekalan Vitamin ini?
Kami akan menghantar terus ke rumah anda dengan kadar rata iaitu RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak.
sekiranya ada soalan berbangkit atau apa-apa rundingan mengenai harga, produk dan lain-lain boleh hubungi saya

"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya mendaftar menjadi ahli SHAKLEE? Hubungi saya juga. Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan. Anda akan dijemput ke KUMPULAN EKSLUSIF kami di Facebook"



1 comment: